foms

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Alicia Jordan - 20 december 2010 19:55

Haha nu vet ni jag och min älskaling väntar barn den 3 mån tillbaka* ;Min läkare tror jag kommer få en liten pojke!
Då ska han Heta Noel de har vi båda valt;
Känns coolt att de ligger en liten sötnos i min mage o växer o växer:
Längtar verkligen tills han eller kanske hon kommer nu kommer snart Kim och Daniel då blir de mys båda ska sova här de blir skönt:
Men nu ska jag gå och Ringa Min kille puss !

Av Alicia Jordan - 20 december 2010 19:03

Kolla vad min snälla pappa hade med sig hem!

Blev super glad för har velat haft den rätt länge så:)

Här kommer bilder på de jag fick:      

Den gick på 9999:- Aww pappa:)  

Av Alicia Jordan - 20 december 2010 16:09

Hha idag har jag och Hannah även bakat pepparkakor, de gick bra hahah vi hade mjölkrig "hon vann" haha.

Ikväll ska hon sova hos mig och vi ska nog hyra en bra film plus hennes kille kommer och min kim med.

Eftersom dom är typ väldigt bra kompisar perfekt:)

Haha är är lite bilder från när vi bakade:

                    

Av Alicia Jordan - 20 december 2010 15:36

Hejsan bloggen, nu har jag gjort en ny blogg igen för min blogg på blogg.se började hacka oh har aldrig prövat att ha en blogg här så nu ska jag testa  

Vi hade de mysigt va på resturang mitt i Stockholm.

Nu har vi vart tillsammans 1år och 5 mån, snart 2 år!

Älskar dig hjärtat, här kommer lite bilder från idag:

  Älskar dig kim     Dom söta fick jag av Kim   Tog bara nån bild när vi väntade på bussen!   Hähä     

Presentation

Hej jag heter Alicia Jordan, och bor i Stockholm lidingö.
Här bor jag med hela min Amerikanska Familj.
Här bloggar jag om min vardag och mode och även lite mer.
Hoppas ni gillar de kram.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards