foms

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Alicia Jordan - 22 december 2010 10:53

Asså Kim Du vet inte hur mycket du har förändrat mitt liv.  

Dom 2 åren vi har vart tsm har vart underbara vi bråkar nästan aldrig vi har oftast roligt och berättar allt för varandra, Och nu ska vi få barn tilllsammans allt är perfekt.

Kommer alltid älska dig.     

Av Alicia Jordan - 22 december 2010 10:32

Hejsan, förlåt för jag inte bloggade igår men jag hade inte riktigt tid.

Va i uppsala från 3- 9 Och gick först runt och handlade med älsklling, Sen käkade vi på Fame.

Sen vid 6 kom Johanna och vi åkte mot Fyrishov.

Sen va de dags för match de va helt okej bara att jag fick ont i ryggen och kändes som jag skulle spy lite då och då.

Sen så vet jag inte hur men jag skulle typ ta av mig jakan så skulle kim göra något så råka han slå till mig på magen asså de va inte menningen att han skule göra de, känndes som jag skulle började gråta och de gjorde riktigt ont Men han sa förlåt och kramade mig och allt och fråga minst 3 gånger om vi inte skulle åka till sjukhuset, Mne jag sa att de va lungt.

Sen efter ett tag blev de bättre och allt va bra igen de blev 2 slagsmål i basketmatchen.

Södertälje Va ju skämmiga.

Uppsala tog hem de med över 29p.

Sen åkte vi tåg hem och Kim sov hos mig  Bilder     

Presentation

Hej jag heter Alicia Jordan, och bor i Stockholm lidingö.
Här bor jag med hela min Amerikanska Familj.
Här bloggar jag om min vardag och mode och även lite mer.
Hoppas ni gillar de kram.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards